מלכיאלי: "הממשלה לא מתפקדת באף תחום, נדאג להפיל אותה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מלכיאלי: "הממשלה לא מתפקדת באף תחום, נדאג להפיל אותה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון ל'קול חי': "מתברר שהממשלה הזאת לא באמת דואגת לכלכלה אלא סתם באה להזיק ולהרוס. אם הנשים עובדות – נדאג שיהיו בבית, אם הגברים לומדים – נדאג שילכו לעבוד"

    מיכאל מלכיאלי צילום: פלאש90
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ח"כ מיכאל מלכיאלי, אומר כי "ככל שעובר הזמן אתה מגלה כמה שהממשלה הזאת באמת לא מתפקדת באף תחום ואנחנו נעשה הכל להפיל אותה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, התייחס תחילה מלכיאלי לחוק הגיוס שאושר אתמול: "חוק הגיוס שאושר אתמול בממשלה לא רלוונטי בכלל לבחור שבאמת ירצה לשבת וללמוד, אבל החלק המגוחך כאן שהממשלה בצד אחד לוקחת אלפי נשים שכבר נמצאות במעגל התעסוקה וגורמת שלא תהיה להן סיבה לעבוד, ואותה ממשלה מחליטים להקדים את גיל הפטור לחרדים בשביל שיוכלו לצאת לעבוד. אז תחליטו, אתם רוצים שהחרדים יעבדו או לא?"

    "מתברר שהממשלה הזאת לא באמת דואגת לכלכלה אלא סתם באה להזיק ולהרוס", טוען מלכיאלי. "אם הנשים עובדות – נדאג שיהיו בבית, אם הגברים לומדים – נדאג שילכו לעבוד".

    מלכיאלי תקף: "אני רואה תמונות מהופעות בציבור הכללי, אלפי אנשים במקום אחד ואף אחד לא מדבר. במה הממשלה עסוקה? בבתי הכנסת. יש פה שר האוצר שעושה דברים ככל העולה על רוחו, שר ביטחון שמחלק מיליארדים לפנסיות של קצינים בצה"ל דווקא בתקופה הכי קשה לכלכלה הישראלית, הקורונה לא מנוהלת. מנהלים דיונים חסרי תוכן".

    "ככל שעובר הזמן אתה מגלה כמה שהממשלה הזאת באמת לא מתפקדת באף תחום ואנחנו נעשה הכל להפיל אותה". בהתייחסו למועד בו תיפול הממשלה, אמר מלכיאלי: "אני לא יודע מתי זה יקרה, אי אפשר לדעת, אבל אין משהו אמיתי שמחבר אותה, הדבק של הממשלה הזו זה אינטרסים וצריך להפיל אותה".

    מלכיאלי נשאל האם יש מגעים עם גנץ להקמת ממשלה בראשותו, יחד עם הליכוד והחרדים: "אני לא יודע", ענה והוסיף: "אבל אין ספק שהוא מאוכזב. הוא היה אמור להיות ראש ממשלה, והוא מגלה את עצמו בסיטואציה המוזרה הזאת. ניסנקורן גרר אותו לכל מיני הרפתקאות שאין לי ספק שהוא מתחרט עליהן היום. הוא מוצא את עצמו בממשלה שאפילו למנסור עבאס יש השפעה יותר גדולה ממנו, בנט ראש הממשלה והוא – שבאמת הפתיע בבחירות – שום דבר. הוא מגלה שהוא יצא מאוד קטן בממשלה הזאת ואין ספק שזה מתסכל אותו".



    0 תגובות